Стратегічне будівництво першокласної трансєвропейської дороги від Балтики до
Чорного моря активізувалося після поразки Російської імперії в Кримській війні.
Будувалась дорога традиційно. Виймали чорний мул до глини, засипали сірою і
червоною глиною. На глину клали бутове каміння, а по боках дороги — дубові
плахи, щоб дорога не розсувалась. Дорогу, викладену бутовим камінням, місцеві
жителі назвали "гарбузовою". Завершили будувати дорогу в 1861 р. Коли будувалось
Санкт-Иетербурзьке шосе, серед грабарів був і димерчанин Скиба, який при
будівництві мав сторожку і в ній жив.
Про родину 'Ганських, "яким багато сіл і хуторів, земель подарував цар Петро",
ходили легенди. Одну з них у 1862 р. опублікував у журналі "Основа" Митро
Олсльковнч. Тут же вміщено і оповідь "Проскурка", записану в с. Калита від
козака Федора Сгоренка Михайлом Александровичем. Це і є справжнє ім'я
письменника Митра Олельковича. Пізніше, в часи кріпосного права, Свиноїди
належать Антону 'Ганському.